Naar jaarlijkse gewoonte trokken we ook dit jaar op 15 februari naar Beringen naar het indoor duikcentrum TODI.
Voor onze nieuwe leden was dit een eerste kennismaking met duiken tussen vissen in een veilige omgeving.
Hier enkele sfeerbeelden. Een filmpje van ons duikavontuur vind je via deze link: https://youtu.be/QNN4OCTteEM









